diumenge, 9 de gener del 2011

Va de cuina!

Jo que no sóc cuinera per naturalesa, sinó més aviat per necessitat, últimament estic donant-me alguns volts per blogs que tenen com a tema central la cuina o la rebosteria. La veritat és que n’hi ha la tira!

Com li he dit al Narcís, que acaba de crear un blog que duu per nom “la lionesa”, igual m’animo i tot, i acabo engrescant-me i preparant alguna de les delicioses postres que ell mostra.

Avui, casualitat també, m’ha arribat un enllaç d’un altre lloc,“cooking&tasting”, on hi ha nombrosos vídeos que han tingut la delicadesa de subtitular, al menys les parts essencials per aconseguir un bon resultat. A YouTube es poden trobar també, però potser és millor veure’ls des del lloc web, tan ben classificats com estan.

Us deixo aquesta mostra:



Enllaços:
La lionesa
Cooking&tasting

Altres:
Pa amb oli i xocolata
Cocinando con Ana

2 comentaris:

  1. Hola Marga
    Al final encara resultarà que ets una gran cuinera.
    Gràcies per la difusió que fas del meu bloc.
    Una forta abraçada

    ResponElimina
  2. Tot s'aprèn, encara que no crec que arribi a fer totes les teves receptes. Per cert, espero tastar-ne alguna aviat.

    Una altra abraçada

    ResponElimina